Kennisbank

Hulp en ondersteuning

Persoonlijk ondersteuning per e-mail

We staan voor u klaar, stuur een e-mail naar helpdesk@werkvergunningensysteem.nl.

Bent u al een gebruiker van WPS? Dan kunt u ook een e-mail sturen naar het projectadres dat we met u hebben afgesproken, daarbij komt de e-mail direct op de juiste plek terecht.

Andere ondersteuning

› Het wachtwoord van uw WPS-gebruiker opnieuw instellen

Wanneer u wel in kunt loggen

Klik na het inloggen rechtsboven op uw naam. Kies in het menu voor Gebruikersgegevens, voer bij Verander wachtwoord 2x uw nieuwe wachtwoord in.

Wanneer u niet in kunt loggen

Klik op de link Wachtwoord vergeten? op het inlogscherm van uw WPS-installatie.

› Als u zich niet kunt aanmelden met uw WPS-gebruikers account

U kunt als eerste proberen contact op te nemen met de administratie van WPS binnen uw eigen organisatie, deze persoon kan via de beheeromgeving gebruikers een wachtwoord-reset sturen.

Mocht het alsnog niet lukken, dan kunt u een e-mail sturen vanaf het e-mailadres waarmee u wilt inloggen naar helpdesk@werkvergunningensysteem.nl of het projectadres voor uw organisatie (e-mailt u vanaf een ander e-mail adres, dan kunnen wij dit niet zomaar in behandeling nemen).

› Niet alle afbeeldingen in WPS worden getoond

Dit komt waarschijnlijk doordat u een verouderde versie van uw webbrowser gebruikt.

Met het oog op snelheid en veiligheid is WPS gemaakt voor moderne browsers. In het geval van Microsoft Internet Explorer betekent dat versie 9 of hoger.